wtorek, 4 lipca 2017

JEST TU KTOKOLWIEK?

Jest tu strasznie mała aktywność ostatnio :(
Tak wiem, że to moja wina. Ostatni rozdział był w styczniu. Mamy lipiec. Więc mam do Was pytanie. Ale to na końcu.
Tymczasem przychodzę do Was z informacją.
Tak jak rozdział się nie pojawił... tak się nie pojawi.
Postanowiłam najpierw skończyć mój pierwszy blog, który uwielbiam i nie mogę go zaniedbywać. Zaczęłam go jako pierwszego. Nie to, że tych nie lubię. Jednak do niego jestem "zobowiązana" 😂
Tu macie linka

https://pozoryczasemmyla.blogspot.com/?m=1

Mam nadzieję, że tym, którzy jeszcze go nie widzieli, spodoba się :)
A teraz moje pytanie:
Czy ktoś jest chętny do współpracy na tym blogu?
Nie mam pomysłów na jego dalszy ciąg, a nie chce go zawieszać. Liczę, że znajdzie się osoba o dobrym sercu, która będzie chciała mi pomóc :)
Tu mój e-mail
smerfik3112@wp.pl
Na niego piszcie
Więc jeszcze raz Was moi kochani przepraszam, za brak rozdziału :(
Bardzo Was Kocham!
ŚCISKAM :*
PRINCESS 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz